KONKURS - BANER WEBKOMIKSU

Luźne rozmowy na dowolne tematy
Awatar użytkownika
lomcia
Posty: 155
Rejestracja: sob gru 19, 2015 10:04 pm
Lokalizacja: United Kingdom of Laos
Kontaktowanie:

KONKURS - BANER WEBKOMIKSU

Postautor: lomcia » sob sie 06, 2016 8:42 pm

Wszyscy, którzy stworzyli baner na konkurs naszego forum proszę umieszczać linki i obrazki tutaj :)
Jesteśmy i nie jesteśmy zarazem – życie jest ciągłą zmianą, jest ciągłym rodzeniem się i śmiercią. - Heraklit z Efezu

Odwiedź mnie po więcej stron komiksów na blogu
Obrazek

Awatar użytkownika
Horned Miriael
Posty: 5
Rejestracja: śr lip 06, 2016 9:19 am

Re: KONKURS - BANER WEBKOMIKSU

Postautor: Horned Miriael » sob sie 06, 2016 10:03 pm

A to ja pierwsza :P! Zostawiłam trochę miejsca na napis jakby co. Wybrałam te postacie, które najbardziej przyciągnęły mą uwagę za pierwszym razem :D W tło wkleiłam parę moich komiksów i od kilku innych osób.
http://s1250.photobucket.com/user/Horne ... 2.png.html

Awatar użytkownika
Madoka 09
Posty: 8
Rejestracja: pt kwie 01, 2016 1:08 pm

Re: KONKURS - BANER WEBKOMIKSU

Postautor: Madoka 09 » sob sie 06, 2016 10:58 pm

Ojej jak ci moja Anera i reszta postaci fajnie wyszła Horned :D

A oto mój:
http://wakfu7.deviantart.com/art/Baner- ... 1470516682

Usuwałam tło i przy twoim Inhalatorado maziałam żeby napis na nim zniknął ;)
Ale możliwe że źle wykonałam ten baner pod względem długości...

Awatar użytkownika
Rydyger
Posty: 137
Rejestracja: czw gru 17, 2015 6:48 pm
Kontaktowanie:

Re: KONKURS - BANER WEBKOMIKSU

Postautor: Rydyger » ndz sie 07, 2016 9:42 am

Jak dla mnie to oba mają swój urok.
Fajna Hiruko ale naramiennik staram się rysować na prawym ramieniu ;)

Jak zwykle to ze mną bywa- Wasze prace działają na mnie motywująco XD
Dzisiaj mam trochę wolniejszy dzień więc może zdążę coś przygotować.
Obrazek

Awatar użytkownika
lomcia
Posty: 155
Rejestracja: sob gru 19, 2015 10:04 pm
Lokalizacja: United Kingdom of Laos
Kontaktowanie:

Re: KONKURS - BANER WEBKOMIKSU

Postautor: lomcia » ndz sie 07, 2016 2:12 pm

o mój Boże. Jaka moja postać ładna :D
Jesteśmy i nie jesteśmy zarazem – życie jest ciągłą zmianą, jest ciągłym rodzeniem się i śmiercią. - Heraklit z Efezu

Odwiedź mnie po więcej stron komiksów na blogu
Obrazek

Awatar użytkownika
Horned Miriael
Posty: 5
Rejestracja: śr lip 06, 2016 9:19 am

Re: KONKURS - BANER WEBKOMIKSU

Postautor: Horned Miriael » ndz sie 07, 2016 3:45 pm

kkkkk... XD Madoka09 dodałaś mojego Pervert Inho! Chcę to widzieć tu na górze tego forum XDD hahaha! A tak ogólnie bardzo fajna z tego wycinanka wyszła!

Dzięk bardzo że wam się podoba! A tak ogólnie jak tu się na forum odpowiada poszczególnym osobom na posty? Nie da się czy tylko za pomocą cytatu :P ?

Awatar użytkownika
lomcia
Posty: 155
Rejestracja: sob gru 19, 2015 10:04 pm
Lokalizacja: United Kingdom of Laos
Kontaktowanie:

Re: KONKURS - BANER WEBKOMIKSU

Postautor: lomcia » pn sie 08, 2016 3:33 pm

chyba cytatu albo prywatna wiadomoscia
Jesteśmy i nie jesteśmy zarazem – życie jest ciągłą zmianą, jest ciągłym rodzeniem się i śmiercią. - Heraklit z Efezu

Odwiedź mnie po więcej stron komiksów na blogu
Obrazek

Awatar użytkownika
lomcia
Posty: 155
Rejestracja: sob gru 19, 2015 10:04 pm
Lokalizacja: United Kingdom of Laos
Kontaktowanie:

Re: KONKURS - BANER WEBKOMIKSU

Postautor: lomcia » sob sty 14, 2017 5:02 pm

no to mamy dwa banekri, trzeba je już wprowadzić w czyn!!! Heloł?! :D
Jesteśmy i nie jesteśmy zarazem – życie jest ciągłą zmianą, jest ciągłym rodzeniem się i śmiercią. - Heraklit z Efezu

Odwiedź mnie po więcej stron komiksów na blogu
Obrazek

Awatar użytkownika
Rydyger
Posty: 137
Rejestracja: czw gru 17, 2015 6:48 pm
Kontaktowanie:

Re: KONKURS - BANER WEBKOMIKSU

Postautor: Rydyger » sob sty 14, 2017 9:24 pm

ojej kompletnie mi to umknęło ;( Przepraszam Was bardzo. Zajmę się tym jak najszybciej.
Obrazek

Awatar użytkownika
lomcia
Posty: 155
Rejestracja: sob gru 19, 2015 10:04 pm
Lokalizacja: United Kingdom of Laos
Kontaktowanie:

Re: KONKURS - BANER WEBKOMIKSU

Postautor: lomcia » ndz sty 15, 2017 6:12 pm

Nio :)
Jesteśmy i nie jesteśmy zarazem – życie jest ciągłą zmianą, jest ciągłym rodzeniem się i śmiercią. - Heraklit z Efezu

Odwiedź mnie po więcej stron komiksów na blogu
Obrazek


Wróć do „Offtop”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość